EXPOZANŢI

  • Producători și importatori de sicrie
  • Producători şi importatori de respete, garnituri şi lenjerii funerare
  • Producători si importatori de marmură şi monumente funerare
  • Producători de accesorii pentru sicrie
  • Producători de accesorii pentru cruci și cavouri
  • Importatori/Transformatori de masini/vehicule funerare
  • Importatori de aparatura si utilaje specializate pentru morga, crematoriu, capela funerara
  • Importatori de utilaje specilizate pentru intretinerea profesionala a cimitirelor
  • Importatori, producători și distribuitori de produse, obiecte și accesorii funerare
  • Importatori de materiale pentru tanatopraxie
  • Producători şi importatori de candele
  • Producători și importatori de coroane, jerbe și accesorii pentru coroane funerare.

 

De ce să expuneţi la Funeraria?

1. Media Scai este singurul organizator profesionist de târguri bisericeşti din România. Ce legătura are asta cu piaţa funerară?

  • Pe lângă publicurile principale, constituite din specialistii domeniului, ale unui târg funerar: manageri de magazine funerare, antreprenori de pompe funebre, administratori particulari de cimitire, manageri de cimitir privat, florării, producători și importatori de obiecte funerare, un public extrem de important sunt preoţii: ortodocşi, romano-catolici şi greco-catolici. În foarte multe cazuri, aceștia sunt administratori de cimitir, care are capela funerara (numita si caza praznicara) şi gestionează de foarte multe ori şi un magazin funerar. Buna administrare a parohiei dar şi unele legi obligă parohiile cu cimitir să aibă capelă funerară, capac frigorific si conditii igienice etc.

  • Patriarhia Română a demarat un proiect de înfiinţare a unor magazine funerare arondate unor parohii. În câtiva ani de zile numărul acestor magazine va creşte exponenţial iar dvs. veţi putea fi furnizori.

2. Un târg funerar trebuie gestionat de un organizator competent, care să înţeleagă foarte bine şi piaţa bisericească. 

  • Publicurile bisericesti, din categoria specialist, trebuie informate în mod profesionist. Noi putem face asta pentru că avem o bază de date cu preoţii, stareţii şi toţi actorii importanţi de pe piaţa bisericească şi înţelegem cum să comunicăm atât cu aceştia cât şi cu publicurile tradiţionale ale unei expoziţii funerare. Lucrăm la Funeraria din 2014. 

3. Credem că piaţa funerară are nevoie, cel puţin odată la doi ani, de un eveniment reprezentativ, care să cointereseze pe deoparte producătorii, importatorii şi distribuitorii de diverse produse funerare şi pe cealaltă parte beneficiarii acestor produse (managerii agetiilor funerare), care mai departe le vor vinde consumatorului final (care nu trebuie să aibă acces la un astfel de eveniment si va putem explica si de ce cu argumente forte).

4. Pentru ca expozanţii Târgurilor Bisericeşti TOB & Catholic Expo să nu fie spectatori la propriul târg am cercetat şi am ales cele mai eficiente canale de comunicare, unele dintre acestea fiind şi discuţii faţă către faţă cu reprezentaţii unor asociaţii, întâlniri la protopopiate şi foarte, foarte mult teren... Nu am stat într-un birou şi ne-am mulţumit să trimitem prin poştă nişte invitaţii şi la final dacă nu vin vizitatorii înseamnă că nu sunt interesaţi. „Sau poate nu ştim noi să-i facem interesaţi”.

P.S. Bugetele TOB şi Catholic Expo cumulate, credem că au fost cu 50% mai mici decât ale altor organizatori de targuri cu suprafata mica, dar investiţia noastra în promovare canalizata s-a tradus în numărul mare de vizitatori, care la prima ediţie a unui târg bisericesc din România au fost de aprox. 5000 iar vizitatorii specialişti de aprox. 1000. La cea mai recenta editie Targurile Bisericesti au cumulat ~2500 vizitatori.

În acest fel am reuşit să atingem 20 de ediţii de TOB şi Catholic Expo.

 

 

Expozanti Targul Funerar

Expozanti Targul Funerar

Inregistrare Targul Funerar